Кредит You Tube Facebook
Тест-драйв
Підписка
Підписатись
Запис на тест-драйв
Модель авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Запис на ТО
Ваше авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції
Акція:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.



Кредит

Компанія "НІКО-Захід" спільно з банками-партнерами пропонує кілька кредитних пропозицій для того, щоб Ви обрали максимально привабливий варіант.

Дані пропозиції мають різні розміри авансового платежу, процентної ставки, термін кредитування і т.д. Програма кредитування діє на весь модельний ряд автомобілів Mitsubishi.

Переваги програми кредитування Mitsubishi:

• відсоткова ставка - від 0 **% річних, термін кредитування - до 7 років

• відсутність штрафних санкцій за дострокове погашення кредиту

• прозорість: відсутність прихованих переплат і комісій

• незмінна процентна ставка впродовж всього терміну кредитування

• максимально короткий термін розгляду кредитних заявок.

Завантажити умови кредитування автомобілів Mitsubishi від ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»

Страхування

1.jpg

Страхова компанія «Індіго» - офіційний страховий партнер Групи компаній «НІКО»
 СК «Індіго» - це клієнтоорієнтована компанія, яка займає надійні позиції на ринку страхування, і яка вже сьогодні користується повагою і довірою партнерів і клієнтів.

Ліцензії на всі добровільні види страхування:

І - Індивідуальний підхід

Н – Надійність

Д – Довіра

І – Інноваційність

Г - Гарантія успіху

О - Оперативність

У СК «Індіго» розроблені та реалізовані якісні страхові продукти.

Переваги роботи з «СК« Індіго»:

• персональна робота з кожним клієнтом
• швидке і якісне врегулювання збитків
• виплата страхового відшкодування протягом 15 днів
• та інші.

Консультації з усіх видів страхування Ви зможете отримати за телефоном Контакт-центру:  0 800 303 333 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).

TRADE-IN

1.jpg

Програма трейд-ін (trade-in) - це можливість поміняти свій старий автомобіль на новий з автосалону, сплативши лише різницю в ціні.


Купуючи автомобіль за системою Trade-In, ви отримуєте наступні переваги:


• позбавляєте себе необхідності шукати покупців на автомобіль


• позбавляєте себе зайвих фінансових витрат, неминучих у випадку продажу автомобіля з пробігом (не платите за рекламу, оренду місця на ринку, бензин)


• гарантію юридичної прозорості процедур купівлі/продажу автомобіля


• захищаєте себе від можливості стати жертвою аферистів при продажі свого авто на ринку або по оголошенню

економію Вашого часу

Після проведення необхідного технічного огляду, узгодження ціни і діагностики автомобіля, Ви не чекаєте його продажу, а можете в цей же день стати власникомнового авто.

Надалі продажем Вашого старого автомобіля займаються наші фахівці.

За детальною інформацією звертайтеся до офіційних дилерів Mitsubishi Motors.

Корпоративні продажі

1.jpg

Компанія «НІКО-Захід» пропонує Вашій увазі програму корпоративних продажів. Програма розрахована на організації, що мають парк автомобілів або планують його придбання або заміну.

В рамках програми корпоративних продажів компанія «НІКО-Захід» пропонує Вам комплекс послуг, що включає в себе:

• гнучка система знижок на придбання автомобілів

• повний комплекс послуг з обслуговування автомобілів, включаючи сучасні кузовні та фарбувальні роботи

• спеціальні умови з технічного обслуговування

• спеціальні пропозиції з придбання автомобілів в кредит або лізинг, страхування автомобілів

• надання автомобілів на тест-драйв

• програма лояльності для співробітників Вашої компанії, яка передбачає можливість придбання будь-якої моделі автомобіля Mitsubishi на спеціальних умовах.

Отримати більш детальну інформацію про програму корпоративних продажів Ви можете, зателефонувавши за телефоном (044) 390 33 33 вн. 128, або надіславши Ваш запит на електронну адресу: fleetsales@niko.ua

Гарантия

Ãàðàíò³ÿ

Основні відомості про Гарантійну Політику*

* Дія цієї Гарантійної Політики поширюється на всі моделі нових автомобілів ТМ «Mitsubishi» (за винятком - Outlander PHEV), проданих кінцевим споживачам вперше авторизованими офіційними дилерами MITSUBISHI на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС), починаючи з 01.09.2018 р.

Детальні умови щодо дії гарантії, територія покриття, обмеження / винятки та обов’язкові умови для гарантійного обслуговування вказані нижче, а також – у сервісній документації до автомобіля ТМ «MITSUBISHI».

Гарантійне сервісне обслуговування автомобілів з гарантією здійснюється фахівцями СТО офіційної дилерської мережі MITSUBISHI в Україні (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС).

Згідно з нижчезазначеним, MITSUBISHI MOTORS Europe B.V. (далі за текстом “MME”) гарантує, що будь-яка «ОСНОВНА ЧАСТИНА» нового автомобіля, виготовлена ММЕ або для ММЕ (далі за текстом “новий автомобіль ММЕ”), не буде мати дефектів у матеріалі або збиранні за умов дотримання вимог з експлуатації та періодичного технічного обслуговування, описаних нижче та у відповідній Інструкції з експлуатації.

Будь-яка з «ОСНОВНИХ ЧАСТИН», дефект якої доведений у гарантійний період, буде відремонтована або замінена в цей період безкоштовно будь-яким офіційним дилером MITSUBISHI MOTORS Europe B.V.

Тільки дефектна частина (частини), що відповідає мінімальній складовій одиниці, буде відремонтована або замінена.

Основні частини

ОСНОВНІ ЧАСТИНИ – це всі частини Нового Автомобіля, за винятком СПЕЦИФІЧНИХ КОМПОНЕНТІВ, ЗАПАСНИХ ЧАСТИН, які замінюються при періодичному обслуговуванні, ТА ОЛИВ, а також інших позицій, вказаних нижче.

Гарантійний строк на новий автомобіль

Ваш новий автомобіль MITSUBISHI має 5 років (60 місяців) або 100 000 км пробігу гарантії, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші 2 роки обмеження щодо пробігу не застосовується.

Гарантія на специфічні компоненти

На СПЕЦИФІЧНІ КОМПОНЕНТИ, вказані нижче, поширюється гарантія на перші 3 роки або 100 000 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше від моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію:

  • акумуляторна батарея 12В;
  • свічки розжарювання дизельних двигунів;
  • паливні форсунки та насоси дизельних двигунів;
  • датчики кисню;
  • сажові фільтри (DPF) та каталізатори;
  • усі типи ламп.
Позиції, що не покриваються гарантією:

Наведені нижче позиції не підпадають під дію гарантії MME:

  • всі типи фільтрів;
  • ремені приводу допоміжних агрегатів (крім ременя ГРМ та ременя балансирного валу);
  • свічки запалювання;
  • диск зчеплення і деталі пошкоджені в разі його виходу з ладу;
  • корзина зчеплення;
  • гальмівні колодки, диски і барабани;
  • колісні покришки, втулки та інші технічні вироби з гуми (крім сальників і сайлентблоків);
  • запобіжники, лампи всіх типів (крім ксенонових ламп та LED ламп);
  • зливні пробки, кріплення (болти, гайки і т.і.);
  • всі робочі рідини, мастила і оливи.
Гарантія не покриває:

  • Знос і стирання будь-яких частин; старіння або пошкодження полірованих і пофарбованих поверхонь, гумових виробів, оббивки й інших м’яких та декоративних покриттів, а також знос будь-яких частин, які вимагають необхідності регулювання.
  • Шуми або вібрацію, погіршення регулювань, що не впливають на якість, ефективність або функціонування автомобіля в цілому, і які виникають тільки за певних умов або не в звичайних режимах експлуатації, незначне запотівання в місцях ущільнення.
  • Пошкодження, викликані зовнішнім впливом, наприклад, таким, як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо.
  • Проведення регулювальних, змащувальних або перевірочних робіт.
  • Пошкодження, отримані внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
  • Пошкодження, які виникли внаслідок руху автомобіля при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (наприклад, оливи, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв’язку із несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку.
  • Пошкодження, отримані внаслідок пробуксовування коліс.
  • Пошкодження, що виникли в результаті несвоєчасного усунення несправностей після їх виявлення.
  • Пошкодження, що виникли в результаті експлуатації автомобіля з наявністю ознак несправності: ввімкнені контрольні лампи, відмови в роботі систем і агрегатів і т. п.
  • Пошкодження вантажного кузова або багажного відсіку під час завантаження – розвантаження або недостатньої фіксації вантажу під час руху.
  • Пошкодження, отримані внаслідок потрапляння в двигун чи внутрішні порожнини агрегатів (електронних блоків) сторонніх предметів та речовин.
  • Витрати, пов’язані з неможливістю використання автомобіля, такі як: втрата часу, витрата палива, телефонні переговори, неможливість продовжувати подорож, втрата або пошкодженням вантажу, інші комерційні втрати.
  • Поверхневу корозію на будь-якій частині автомобіля, за винятком зовнішніх панелей кузова, з яких складається зовнішній вигляд автомобіля.
  • Претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеною витратою палива і оливи, якщо в результаті діагностики автомобіля не виявлено будь-яких порушень в роботі його систем.
  • Незначну конденсацію вологи на внутрішній поверхні зовнішніх світлових приладів.
  • Процедуру з примусової регенерації (очищення) сажового фільтра DPF.
  • Невідповідність автомобіля очікуванням власника, за умови відсутності несправностей.
Умови, за яких Власник втрачає право на гарантію

  • Несвоєчасне проведення періодичних обслуговувань (за пробігом, або за часовим проміжком) або проведення періодичних обслуговувань чи ремонту в неповному обсязі.
  • Проведення обслуговування, ремонту або інших робіт, в тому числі встановлення додаткового обладнання не в офіційних авторизованих дилерів MITSUBISHI.
  • Використання неякісних або не рекомендованих ММЕ та імпортером паливно-мастильних матеріалів.
  • Нехтування вимогами з експлуатації, викладеними в Інструкції з експлуатації та сервісній книжці.
  • Використання автомобіля не за призначенням, використання в незвичайних умовах, таких як ралі, гонки та ін.
  • Проведення модифікації компонентів або систем автомобіля, не рекомендованих ММЕ. Використання неоригінальних запасних частин.
  • Використання запчастин, придбаних не в офіційних авторизованих дилерів MITSUBISHI.
  • Навмисне змінення показань одометра.
Гарантія від наскрізної корозії

Згідно з нижче наведеним, Mitsubishi Motors Europe MME гарантує, що в період 12 років всі частини кузова автомобіля вироблені ММЕ або для ММЕ з листового металу, за умови належного обслуговування, не будуть мати наскрізної корозії (зсередини) внаслідок дефекту матеріалу або виробництва. У разі ж виникнення такої наскрізної корозії, будь-який офіційний дилер MITSUBISHI відремонтує або замінить таку частину безкоштовно.

Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є проходження регулярного (згідно з графіком, див. Сервісну Книжку) огляду в офіційних дилерів MITSUBISHI. Дані про проведений огляд повинні бути занесені до відповідного розділу в Сервісній Книжці.

Гарантія від не наскрізної іржі / корозії частин з листового металу і дефектів лакофарбового покриття становить 3 роки або 100 000 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії, вказаного в Меморандумі про реєстрацію. На перші два роки обмеження щодо пробігу не застосовується.

Гарантія від наскрізної корозії не покриває наступні випадки:

  • Корозія внаслідок ДТП, неохайного користування або проведення модифікації кузова.
  • Корозія, викликана зовнішнім впливом, наприклад, таким, як хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледний реагент, камінці, пожежі та нещасні випадки, неохайність, акти вандалізму або стихійне лихо та ін.
  • Корозія, що з’явилася внаслідок невиконання або несвоєчасного виконання дрібних ремонтів лакофарбового покриття чи відновлювальних робіт по кузову.
Гарантія на запасні частини і аксесуари

Оригінальні запасні частини і аксесуари MITSUBISHI розробляються і виготовляються компанією MITSUBISHI або під її керівництвом і спеціально призначені для використання на автомобілях MITSUBISHI. Застосування тільки таких запасних частин є суворо обов’язковим з точки зору безпеки і зниження загальних експлуатаційних витрат на автомобіль.

На всі «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», що підпадають під термін «ОСНОВНІ ЧАСТИНИ», та «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» розповсюджується гарантія протягом 24-х місяців без обмеження пробігу з моменту продажу такої частини. У випадку заміни запасної частини на автомобілі, що знаходиться на гарантії, гарантія на запасну частину подовжується до закінчення гарантійного строку на автомобіль.

Для того, щоб гарантія на запасні частини і аксесуари була дійсною, Вам необхідно зберігати касовий чек та наряд-замовлення (акт виконаних робіт), які підтверджують купівлю і установку такої запасної частини в офіційного дилера MМЕ. Додатковою умовою підтримання гарантії на запасні частини і аксесуари є обов`язкове проведення технічного обслуговування та ремонтів згідно з рекомендаціями ММЕ та офіційного дистриб’ютора – ТОВ «ЕМ ЕМ СІ УКРАЇНА».

Гарантія на «Оригінальні запасні частини MITSUBISHI», «Оригінальні аксесуари MITSUBISHI» покриває як дефекти виробництва самої частини, так і можливі пошкодження інших пов’язаних частин, які виникли в результаті установки такої бракованої частини.

Зона покриття**:

Австрія, Андорра, Білорусь, Бельгія, Болгарія, Боснія-Герцеговина, Угорщина, Німеччина, Гібралтар, Греція, Данія, Ізраїль, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Мальта, Монако, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Росія, Румунія, Словаччина, Словенія, Об’єднане Королівство Великобританії і Північної Ірландії, Туреччина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чеська Республіка, Швеція, Швейцарія, Естонія.

**- гарантія на нові автомобілі на 4-му та 5-му роках діє тільки в Україні.


Mitsubishi Assistance Package

1.jpg

Програма технічної підтримки на дорогах Mitsubishi Assistance Package (MAP), яка успішно працює в 40-а країнах Європи, діє і в Україні! Кожен власник автомобіля Mitsubishi, який купив автівку в офіційній дилерській мережі,  стає учасником даної програми.

Програма МАР діє 3 роки з моменту покупки автомобіля Mitsubishi, тобто протягом усього гарантійного строку експлуатації автомобіля.

Мета програми - гарантувати водієві та пасажирам максимальний захист від незручностей, у разі будь-яких непередбачених ситуацій на дорогах.

Кожен покупець автомобілів Mitsubishi отримує спеціальну карту учасника програми MAP з телефоном гарячої лінії.

Служба працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Завантажити опис послуги MAP (укр. мова, формат PDF, 3,5 МБ)

За своїм наповненням пакет надаваних Mitsubishi Assistance Package послуг є одним з кращих на вітчизняному ринку. На цілодобову гарячу лінію технічної підтримки можна звернутися у разі:

• раптової поломки Вашого автомобіля;
• дорожньо-транспортної пригоди;
• проблем з бензином (нестача палива, заправка невірним типом палива);
• проблем з ключем (втрата ключа, ключ залишився всередині заблокованого автомобіля, ключ пошкоджений);
• проблем з колесами (прокол, вандалізм, порушення герметичності клапана);
• знерухомлення автомобіля в результаті спроби захоплення;
• знерухомлення автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб / вандалізму.

Телефонна лінія програми технічної підтримки: +38 044 206 00 06

Техобслуговування

Своєчасне технічне обслуговування на сервісних центрах офіційних дилерів Mitsubishi Motors дозволить надовго зберегти чудові експлуатаційні якості автомобілів Mitsubishi.

Ви можете завантажити (формат Excel) і переглянути карту операцій технічного обслуговування і вартість технічного обслуговування вашого автомобіля.

Запасні частини та аксесуари

Для точного і швидкого визначення необхідних запасних частин або аксесуарів власник автомобіля повинен повідомити консультанту дилера ідентифікаційний код (VIN), який вказаний у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).
Код дає можливість визначити каталожний номер саме тієї запасної частини, яка є точним аналогом деталі, встановленої на Вашому автомобілі.

В Україну поставляються автомобілі так званої європейської специфікації і, як наслідок, саме вони забезпечуються сервісом, запасними частинами та аксесуарами в першу чергу.

Для автомобілів, ввезених власниками самостійно з інших регіонів (наприклад, із США, Японії, країн Близького Сходу) і мають іншу специфікацію (відповідно, американську, для внутрішнього японського ринку або загальноекспортну), можливе завезення запасних частин.

Запасними частинами та обслуговуванням забезпечуються автомобілі, випущені не раніше 1987 року.

В даний час дилери поставляють оригінальні запасні частини та аксесуари, що випускаються на заводах Mitsubishi Motors Corporation або інших фірмах по замовленню корпорації.


Головною особливістю оригінальних запасних частин є те, що саме такі деталі встановлюються на автомобіль при його збірці на конвеєрі.

Перевагою оригінальних запасних частин є їх високу якість.

Інформацію про оригінальні аксесуарах до моделей Mitsubishi можна знайти на нашому сайті в розділі аксесуари кожній з представлених моделей.


За цим посиланням можна завантажити каталог оригінальних дитячих крісел, які рекомендовані заводом виробником для застосування в автомобілях Mitsubishi.

 

Вверх
-