Модель авто*:
Фамілія Ім'я*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Відправити
Модель авто*:
Фамілія Ім'я*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Відправити

Кредит

Компанія "НІКО-Захід" спільно з банками-партнерами пропонує кілька кредитних пропозицій для того, щоб Ви обрали максимально привабливий варіант.

Дані пропозиції мають різні розміри авансового платежу, процентної ставки, термін кредитування і т.д. Програма кредитування діє на весь модельний ряд автомобілів Mitsubishi.

Переваги програми кредитування Mitsubishi:

• відсоткова ставка - від 0 **% річних, термін кредитування - до 7 років

• відсутність штрафних санкцій за дострокове погашення кредиту

• прозорість: відсутність прихованих переплат і комісій

• незмінна процентна ставка впродовж всього терміну кредитування

• максимально короткий термін розгляду кредитних заявок.

Завантажити умови кредитування автомобілів Mitsubishi від ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»

Страхування

1.jpg

Страхова компанія «Індіго» - офіційний страховий партнер Групи компаній «НІКО»
 СК «Індіго» - це клієнтоорієнтована компанія, яка займає надійні позиції на ринку страхування, і яка вже сьогодні користується повагою і довірою партнерів і клієнтів.

Ліцензії на всі добровільні види страхування:

І - Індивідуальний підхід

Н – Надійність

Д – Довіра

І – Інноваційність

Г - Гарантія успіху

О - Оперативність

У СК «Індіго» розроблені та реалізовані якісні страхові продукти.

Переваги роботи з «СК« Індіго»:

• персональна робота з кожним клієнтом
• швидке і якісне врегулювання збитків
• виплата страхового відшкодування протягом 15 днів
• та інші.

Консультації з усіх видів страхування Ви зможете отримати за телефоном Контакт-центру:  0 800 303 333 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).

TRADE-IN

1.jpg

Програма трейд-ін (trade-in) - це можливість поміняти свій старий автомобіль на новий з автосалону, сплативши лише різницю в ціні.


Купуючи автомобіль за системою Trade-In, ви отримуєте наступні переваги:


• позбавляєте себе необхідності шукати покупців на автомобіль


• позбавляєте себе зайвих фінансових витрат, неминучих у випадку продажу автомобіля з пробігом (не платите за рекламу, оренду місця на ринку, бензин)


• гарантію юридичної прозорості процедур купівлі/продажу автомобіля


• захищаєте себе від можливості стати жертвою аферистів при продажі свого авто на ринку або по оголошенню

економію Вашого часу

Після проведення необхідного технічного огляду, узгодження ціни і діагностики автомобіля, Ви не чекаєте його продажу, а можете в цей же день стати власникомнового авто.

Надалі продажем Вашого старого автомобіля займаються наші фахівці.

За детальною інформацією звертайтеся до офіційних дилерів Mitsubishi Motors.

Корпоративні продажі

1.jpg

Компанія «НІКО-Захід» пропонує Вашій увазі програму корпоративних продажів. Програма розрахована на організації, що мають парк автомобілів або планують його придбання або заміну.

В рамках програми корпоративних продажів компанія «НІКО-Захід» пропонує Вам комплекс послуг, що включає в себе:

• гнучка система знижок на придбання автомобілів

• повний комплекс послуг з обслуговування автомобілів, включаючи сучасні кузовні та фарбувальні роботи

• спеціальні умови з технічного обслуговування

• спеціальні пропозиції з придбання автомобілів в кредит або лізинг, страхування автомобілів

• надання автомобілів на тест-драйв

• програма лояльності для співробітників Вашої компанії, яка передбачає можливість придбання будь-якої моделі автомобіля Mitsubishi на спеціальних умовах.

Отримати більш детальну інформацію про програму корпоративних продажів Ви можете, зателефонувавши за телефоном (044) 390 33 33 вн. 128, або надіславши Ваш запит на електронну адресу: fleetsales@niko.ua

Гарантія

1.jpg

Mitsubishi Motors Europe BV (далі по тексту "MME") гарантує, що будь-яка «основна деталь» нового автомобіля, вироблена ММЕ або для ММЕ (далі по тексту "новий автомобіль ММЕ"), не матиме дефектів в матеріалі або збірці, за умови дотримання вимог експлуатації і періодичного технічного обслуговування, описаних в Сервісній книжці і в Інструкції з експлуатації.

Будь-яка з «основних деталей», дефект якої доведений в гарантійний період, буде відремонтована або замінена в цей період безкоштовно будь-яким офіційним дилером Mitsubishi Motors Europe BV.

Тільки дефектна деталь (деталі), яка відповідає мінімальній складовій одиниці, буде відремонтована або замінена.

Основні деталі

Основна деталь - це всі частини Нового Автомобіля за винятком специфічних компонентів, запасних частин, які змінюються при періодичному обслуговуванні і мастил, а також інших позицій, вказаних нижче.

Гарантійний період на новий автомобіль:

Ваш новий автомобіль MITSUBISHI має гарантію 3 роки або 100 000 км пробігу, залежно від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в Сервісній книжці.

На перші 2 роки обмеження по пробігу не застосовується.

Гарантійна політика дійсна для автомобілів, проданих починаючи з 01.04.2013

Гарантія на запасні частини та аксесуари
Оригінальні запасні частини та аксесуари Mitsubishi розробляються і виробляються компанією Mitsubishi або під її керівництвом і спеціально призначені для використання на автомобілях Mitsubishi. Застосування тільки таких запасних частин є строго обов'язковим з точки зору безпеки і зниження загальних експлуатаційних витрат на автомобіль.
На всі «оригінальні запасні частини Mitsubishi», які підпадають під термін «основна деталь» і «оригінальні аксесуари Mitsubishi», розповсюджується гарантія протягом 24 місяців без обмеження пробігу * з моменту продажу такої частини.
У разі заміни запасної частини* на автомобілі, що знаходиться на гарантії, гарантія на запасну частину продовжується до закінчення терміну гарантії на автомобіль.
Для того щоб гарантія на запасні частини та аксесуари була дійсною, Вам необхідно зберігати касовий чек і наряд замовлення (акт виконаних робіт), які підтверджують придбання та встановлення такої запасної частини у офіційного дилера Mitsubishi.
Гарантія на «оригінальні запасні частини Mitsubishi», «оригінальні аксесуари Mitsubishi» покриває як дефекти самої деталі, так і можливі пошкодження інших пов'язаних деталей, які виникли внаслідок встановлення такої бракованої деталі.
* Для запасних частин, які підпадають під термін «основні деталі»
Умови, за яких власник втрачає право на гарантію
• Несвоєчасне проведення періодичних обслуговувань (як по пробігу, так і по тимчасовому проміжку), або проведення технічних обслуговувань в неповному обсязі.
• Проведення обслуговування, ремонту або інших робіт, у тому числі встановлення додаткового обладнання не в офіційних дилерів Mitsubishi.
• Використання неякісних або не рекомендованих ММЕ паливно-мастильних матеріалів.
• Нехтування вимогами експлуатації, викладеними в інструкції з експлуатації та сервісні книжці.
• Використання автомобіля не за призначенням, використання в незвичайних умовах, таких як ралі, гонки і т.д.
• Проведення модифікації компонентів або систем автомобіля не рекомендованих ММЕ.
• Використання неоригінальних ЗПЧ, придбаних не у офіційних дилерів Mitsubishi.
• Умисна зміна показань спідометра.
Випадки, що не покриваються гарантією
• Знос і стирання будь-яких деталей; старіння або пошкодження полірованих і пофарбованих поверхонь, гумотехнічних виробів, оббивки і інших м'яких покриттів, а також знос будь-яких деталей, яким необхідна регулювання.
• Незначні шуми або вібрація, погіршення регулювань, які не впливають на якість, ефективність або функціонування автомобіля в цілому, і які проявляються лише за певних умов або в незвичайних режимах експлуатації, незначні запотівання в місцях ущільнення.
• Пошкодження, викликані зовнішніми впливами, наприклад: хімічні забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антігололеднимі реагент, камені, пожежі і нещасні випадки, недбалість, акти вандалізму або стихійні лиха.
• Пошкодження, отримані у наслідок пробуксовування коліс.
• Пошкодження, що виникли в результаті руху автомобіля з нестачею експлуатаційних матеріалів (наприклад, масла, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку з несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку.
• Пошкодження, що виникли внаслідок несвоєчасного усунення несправностей після їх виявлення.
• Пошкодження, отримані в результаті попадання в двигун або внутрішні порожнини агрегатів (електронних блоків) сторонніх предметів і речовин.
• Необхідність проведення регулювальних, мастильних або перевірочних робіт.
• Пошкодження, отримані в результаті дорожньо-транспортної пригоди.
• Пошкодження вантажного кузова або багажного відсіку під час завантаження - вивантаження або недостатньої фіксації вантажу під час руху.
• Витрати, пов'язані з неможливістю використання автомобіля, такі як: втрата часу, витрата палива, телефонні переговори, неможливість продовжувати подорож, втрата або пошкодження вантажу, інші комерційні втрати.
• Корозію елементів підвіски, колісних дисків, каркасів, кріплень агрегатів.
Гарантія від наскрізної корозії
Mitsubishi Motors Europe (MME) гарантує, що в період 12 років всі деталі кузова автомобіля, виготовлені ММЕ або для ММЕ з листового металу, за умови належного обслуговування не матимуть наскрізної корозії (зсередини) внаслідок дефекту матеріалу або виробництва.
У разі ж виникнення такої наскрізної корозії, будь-який офіційний дилер Mitsubishi відремонтує або замінить таку деталь безкоштовно.
Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є проходження регулярного (відповідно до графіка, див. сервісну книжку) огляду у офіційних дилерів Mitsubishi. Дані про проведений огляд повинні бути занесені у відповідний розділ сервісної книжки.
Гарантія від НЕ наскрізний іржі/корозії деталей з листового металу і дефектів лакофарбового покриття становить 3 роки або 100 000 км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в сервісній книжці.
На перші два роки обмеження по пробігу не застосовується.
Гарантія від наскрізної корозії не покриває такі випадки:
• Корозія в результаті ДТП, недбалого поводження або проведення модифікації кузова.
• Корозія, викликана зовнішнім впливом, наприклад: хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледні реагенти, камені, пожежі і нещасні випадки, недбалість, акти вандалізму або стихійне лихо та ін .
• Корозія, що з'явилася в наслідок невиконання або несвоєчасного виконання дрібних ремонтів або відновлювальних робіт.
Гарантія на специфічні компоненти
На специфічні компоненти, зазначені нижче, поширюється гарантія на перші 12 місяців або 50 тис. км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в сервісній книжці:
• акумуляторна батарея
• форсунки дизельного двигуна
• каталітичні нейтралізатори
• турбокомпресори
• оббивка, ковролін, накладки інтер'єру
• вантажне відділення кузова автомобіля L200
Позиції, що не підлягають гарантії
Нижченаведені запасні частини не підлягають заміні по гарантії, оскільки є традиційно зношуваними і замінними при періодичних обслуговуваннях:
• всі типи фільтрів
• ремені приводу допоміжних агрегатів (крім ременя ГРМ і ременя балансирного валу)
• свічки запалювання
• диск зчеплення і деталі, що вийшли з ладу у разі його поломки
• гальмівні колодки, диски і барабани
• колісні покришки, втулки та інші гумотехнічні вироби (крім сальників і сайлентблоков)
• запобіжники, лампи всіх типів (крім ксенонових)
• зливні пробки, кріплення (болти, гайки і т.д.)
• всі робочі рідини, мастила і масла
• інші випадки і пошкодження, які не підпадають під гарантію та умови, за яких власник втрачає право на гарантію.




Mitsubishi Assistance Package

1.jpg

Програма технічної підтримки на дорогах Mitsubishi Assistance Package (MAP), яка успішно працює в 40-а країнах Європи, діє і в Україні! Кожен власник автомобіля Mitsubishi, який купив автівку в офіційній дилерській мережі,  стає учасником даної програми.

Програма МАР діє 3 роки з моменту покупки автомобіля Mitsubishi, тобто протягом усього гарантійного строку експлуатації автомобіля.

Мета програми - гарантувати водієві та пасажирам максимальний захист від незручностей, у разі будь-яких непередбачених ситуацій на дорогах.

Кожен покупець автомобілів Mitsubishi отримує спеціальну карту учасника програми MAP з телефоном гарячої лінії.

Служба працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Завантажити опис послуги MAP (укр. мова, формат PDF, 3,5 МБ)

За своїм наповненням пакет надаваних Mitsubishi Assistance Package послуг є одним з кращих на вітчизняному ринку. На цілодобову гарячу лінію технічної підтримки можна звернутися у разі:

• раптової поломки Вашого автомобіля;
• дорожньо-транспортної пригоди;
• проблем з бензином (нестача палива, заправка невірним типом палива);
• проблем з ключем (втрата ключа, ключ залишився всередині заблокованого автомобіля, ключ пошкоджений);
• проблем з колесами (прокол, вандалізм, порушення герметичності клапана);
• знерухомлення автомобіля в результаті спроби захоплення;
• знерухомлення автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб / вандалізму.

Телефонна лінія програми технічної підтримки: +38 044 206 00 06

Техобслуговування

Своєчасне технічне обслуговування на сервісних центрах офіційних дилерів Mitsubishi Motors дозволить надовго зберегти чудові експлуатаційні якості автомобілів Mitsubishi.

Ви можете завантажити (формат Excel) і переглянути карту операцій технічного обслуговування і вартість технічного обслуговування вашого автомобіля.

Запасні частини та аксесуари

Для точного і швидкого визначення необхідних запасних частин або аксесуарів власник автомобіля повинен повідомити консультанту дилера ідентифікаційний код (VIN), який вказаний у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).
Код дає можливість визначити каталожний номер саме тієї запасної частини, яка є точним аналогом деталі, встановленої на Вашому автомобілі.

В Україну поставляються автомобілі так званої європейської специфікації і, як наслідок, саме вони забезпечуються сервісом, запасними частинами та аксесуарами в першу чергу.

Для автомобілів, ввезених власниками самостійно з інших регіонів (наприклад, із США, Японії, країн Близького Сходу) і мають іншу специфікацію (відповідно, американську, для внутрішнього японського ринку або загальноекспортну), можливе завезення запасних частин.

Запасними частинами та обслуговуванням забезпечуються автомобілі, випущені не раніше 1987 року.

В даний час дилери поставляють оригінальні запасні частини та аксесуари, що випускаються на заводах Mitsubishi Motors Corporation або інших фірмах по замовленню корпорації.


Головною особливістю оригінальних запасних частин є те, що саме такі деталі встановлюються на автомобіль при його збірці на конвеєрі.

Перевагою оригінальних запасних частин є їх високу якість.

Інформацію про оригінальні аксесуарах до моделей Mitsubishi можна знайти на нашому сайті в розділі аксесуари кожній з представлених моделей.


За цим посиланням можна завантажити каталог оригінальних дитячих крісел, які рекомендовані заводом виробником для застосування в автомобілях Mitsubishi.

 

Вверх
џндекс.Њетрика