Ремонтувати чи замінити: як діяти при появі тріщини на лобовому склі?

Ремонтувати чи замінити: як діяти при появі тріщини на лобовому склі?

buttons.will share

Тріщина на вітровому склі нового автомобіля — неприємність, від якої ніхто не застрахований. Таке трапляється через гравій, що вилітає з-під колеса сусіднього автомобіля, чи камінець з-під коси комунальника, який косить траву поряд. Причин може бути десяток, а от рішень лише два — ремонт чи заміна вітрового скла. Рішення залежить від розміру тріщини та її розташування. Але розв'язати проблему потрібно одразу, адже з кожним днем павутина на склі буде розростатись, а огляд зменшуватиметься.

Чому тріщини не можна ігнорувати? 

Сколи та тріщини значно погіршують огляд дороги та спричиняють появу бліків. У темну пору доби в них відбиваються вуличні ліхтарі та фари зустрічних авто, які можуть засліпити водія та стати причиною ДТП. Деякі дефекти на склі призводять до спотворення зображення, тому водій не може адекватно оцінити ситуацію на дорозі. Глибокі або великі за площею пошкодження ослаблюють структуру скла, тому воно гірше захищає від тих самих камінців, граду чи інших предметів, які можуть "прилетіти" під час руху. Навіть малопомітні деформації на вітровому склі, з часом стають причиною серйозних проблем, тому їх варто усунути якомога скоріше. 

У яких випадках вітрове скло доведеться замінити?

Заміна лобового передбачена для будь-яких пошкоджень, що заважають нормальному огляду. Якщо скол розташований на рівні очей водія, його не варто ремонтувати. Навіть з урахуванням того, що полімерний клей після застигання стає прозорим, на поверхні залишиться помітний дефект. Він заважатиме водієві, втомлюватиме очі, а під певним кутом може віддавати бліками. Існує ще ряд випадків, коли заміна лобового — єдино правильне рішення:

  • Скол заважає роботі камер чи сенсорів електронних помічників;
  • Тріщини знаходяться на рівні проєкційного дисплея та викривляють його відображення;
  • В місці удару з'явилась матова пляма чи багато дрібних "павутинок";
  • Пошкодження розташоване біля краю — менш ніж 6 см до шовкографії;
  • Старі тріщини, які встигли забитись пилюкою та вологою.

Які пошкодження на склі можна ремонтувати?

Відповідь на це питання залежить від типу пошкодження та його розташування. Головне, щоб він не заважав огляду чи роботі вмонтованих сенсорів. Якщо камінець утворив невеликий скол без довгих "променів", його можна заповнити полімерним клеєм, зупинивши розповзання "промінців". Ремонту також піддається окрема тріщина, довжиною до 5 см. Загалом ремонт обходиться значно дешевше, ніж заміна лобового, тому більшість водіїв обирають цей варіант. 

Як збільшити шанси на якісний ремонт?

  • Помітивши дефект, негайно запишіться у сервісний центр;
  • Заклейте розлам скотчем, щоб захистити від потрапляння вологи чи бруду;
  • Намагайтесь не використовувати автомобіль до ремонту, адже кожен виїзд збільшує вірогідність розповзання тріщин;
  • Не намагайтесь заклеїти скол самостійно. Без відповідного обладнання та досвіду неможливо зробити це якісно.

Дослухайтесь, якщо майстер сервісу рекомендує відразу замінити скло. Вам все одно доведеться це зробити, адже досвідчений технік знає, як буде поводитись тріщина навіть після заклеювання. У більшості випадків ремонт є компромісним рішенням, яке дозволить лише відтягнути заміну на певний час. Якщо на лобовому склі вашого автомобіля з'явилось пошкодження — зверніться в офіційний сервіс Mitsubishi для заміни вітрового скла. Це найкраще рішення, щоб зберегти його міцність та бездоганний огляд. 

menu.footer disclaimer
Created by CF.Digital